خط مشی حقوق گیرندگان خدمت
 محرمانه نگه داشتن حقوق بیماراطلاع رسانی به گیرندگان خدمت در مورد روشهای تشخیص و درمانی و نقاط ضعف و قوت هر روش و عوارض احتمالی آن

 

 
پیشگیری از مواردی که استفاده از از پرسنل همگن می تواند باعث تاخیر در ارایه خدمت و بروز آسیب غیر قابل برگشت برای بیمار شود



 
 
 نحوه گفتن خبر بد به بیمار یا همران وی


 
 حفظ حریم خصوصی اطلاع رسانی به بیماران و همراهان آنها در زمان پذیرش در مورد خدمات بیمارستان،ضوابط،هزینه های قابل پیش بینی و بیمه های طرف قرارداد بیمارستان

 حروف اختصاری مجاز و چگونگی استفاده از آنها در مستندات به ویژه در پرونده بیمار و با درنظر گرفتن ایمنی وی


 شناسایی و پاسخ به نیازهای عبادی و اعتقادی گیرنده خدمت تیروئید
  اخذ رضایت نامه آگاهانه از گیرندگان خدمت 
اطلاع رسانی به بیماران و همراهان آنها در زمینه تعرفه هاو پوشش های بیمه ای و تخصص های مورد نیاز آنها در بیمارستان مقصد مورد اعزام


 حفاظت گیرنده خدمت در برابر حملات فیزیکی و صدمات روحی

 فراهم کردن امکان مشاوره با پزشک دوم (ازداخل یا خارج بیمارستان)

 
 ارایه آموزشهای ضروری به گیرندگان خدمت برای استمرار درمان  اطلاع رسانی در خصوص حفاظت از اموال گیرنده خدمت استفاده نکردن از همراه بیمار در کارهای درمانی و خدماتی پذیرش همراه و فراهم نمودن امکانات رفاهی همچون غذا و تسهیلات لازم برای استراحت و خواب


 
 ارایه خدمت توسط پرسنل همگناطلاع رسانی در مورد نحوه دسترسی به پزشک معالجو اعضای گروه پزشکی در طول درمان 
خط مشی آموزش به بیمار



 فرایند پذیرش و انتقال درون و برون بخشیو اعزام مریض


 
 استفاده از تلفن همراه توسط گیرندگان خدمت و کارکنان در قسمتهای مختلف بیمارستان برطرف کردن موانع دسرسی به خدمات مراقبتی دریافت هزینه خدمت از گیرنده خدمت بر اساس قوانین و آیین نامه های موجود

 مدیریت و تسکین درد 
 اطلاع رسانی به گیرندگان خدمت در مورد روشهای تشخیص و درمانی و نقاط ضعف و قوت هر روش و عوارض احتمالی آن

 بیمار در حال احتزار

 رعایت حقوق گیرندگان خدمت نحوه گرفتن رضایت شخصی از بیماران هنگام ترخیص با میل شخصی 
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1394-6-18 10:07        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ